FixarDag

God Kväll kära vänner!


Erkänner att jag varit dålig med uppdateringen. Få bli ändring på detta.

Iaf.. Fredagskvällen spenderade vi hos Emma och Jens och vi bjöds på rosa bubbel som fördrink och sedan grillat lite senare :-) Allt var som vanligt väldigt gott :-) Jens är en duktig kock! Vi hade väldigt trevligt! :-)

Lördag förmiddag gick mest åt till att vila i soffan. Jag var inte allt för pigg efter kalaset ;-) HAHA. På eftermiddagen ringde Emma och undrade om jag inte skulle komma ner en runda och äta lite. Och så blev det. Jens lagade lax med potatismos och det var ritkigt gott att få i sig lite riktig mateftersom jag inte mådde allt för bra innan på dagen. Hihi. Jesper kom ner efter han gått av sitt skift vid nio. Det blev ännu en mysig kväll med massa tjejsnack om allt möjligt. Tack för igår Emma :-)

Denna söndag har bjudit på en lite roadtripp för mig och Jesper :-) Vi har grejat massa här hemma och resultatet kanske ni får se redan i morgon eller lite senare i veckan :-) Spännande.

Har precis tagit en dusch och snart väntar ännu en hel veckas arbete. Men för min del gör det inget att arbeta varje dag eftersom det går så fort och är så roligt :-)

Hoppas ni har haft en härlig helg! Nu säger vi GodNatt!





Kommentarer
Postat av: Emma

HÄRLIGT! Fick ni möblerat om igår? Måste få se resultat nuuu! ; - ) Ni kanske var på netonnet & köpte en ställning till tvn??? Hihi!!



TACK själv min kära vän för helgen. Alltid så mysigt så! : - )



KRAAAMIS

2010-04-19 @ 19:17:23
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

ÅÅH då ska jag hålla utkik här under kvällen ; - ) Det är ju alltid så roligt att göra om!!



PUSS PUSSS

2010-04-19 @ 19:40:34
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0