Dagarna susar förbi...

Halloj alla glada!


Hoppas att er dag har varit lika bra som min :-) Arbetet gick i rasande fart idag. Hela förmiddagen gick åt till att göra smörgåstårtor så nu är jag en mästare på det :-)

När klockan slog 18,00 var det dags för hemgång. Emma hade skicka ett sms och undrade om jag ville åta kvällsmat hos henne så jag svängde inom och hade med mig en laxbakelse som vi delade på :-) Hon hae även lite pizza som vi mumsade på :-)

När jag kom hem slängde jag mig i duschen och nu sitter jag här i soffan med en kopp te och mjukiskläder. Har hunnit deklarera och lagt in en del räkningar. Känner mig duktig. Den dä tvätthögen väntar jag med till helgen. Den orkar jag inte titta på nu :-) hihi.

Fick ett samtal från halmstad innan idag och mina glasögon är klara. Ska bli spännande att testa dom :-)

Nu ska återgå till soffan innan det är dags att hoppa i säng.

Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Madde

Då kan vi hyra in dig som smörgåstårtebakare då! Låter bra! =) Alltid gott med smörgåstårta. Hoppas vi kan få ihop en shoppningdejt så småningom! Stor kram /Madde

2010-04-15 @ 10:36:02
Postat av: Emma

Hoppas att kunna få se dig i glasögonen snart! : - )



Visst smakade de gottmed pizza,men laxbakelsen var ju farligt good. Hihi!



Ser fram emot ikväll, har rosa bubbel på kylning ; - )

Kom du ner tidigare än Jeppe om du vill!



KRAAAAAAM i massor

2010-04-16 @ 09:43:20
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0