Äntligen hemma

God Kväll läsare!

Hoppas ni har haft en bra dag. Såg att temperaturmätaren stod på 19 grader när jag satte mig i bilen för att köra hem. :-) Det går åt rätt håll nu i alla fall :-) Hoppas på att det blir lika varmt och skönt imorgon, för då är jag ledig :-) Ska bli så himla härligt. Jag ska sova så länge jag kan. Äta en god och lång frukost. Ta en långpromenad och fixa massa ute på trappen. Nya krukor är köpta. Så plantera blommor ska jag göra :-)

Just nu står vita liljor på köksbordet. Dom var så billiga så jag köpte två buntar :-) En till köket och en bunt till hallen :-) Tur att Jesper inte är hemma på ett par dagar så han slipper känna doften :-) hihi. Jag känner också av dem men dom är så fina så jag kunde inte låta bli :-)

Snart är det dags att krypa upp i soffan och varva ner efter ett långt arbetspass. Jag lär nog somna tidigt ikväll :-)

Ha en fin kväll!

Såg en mycket bra text hos Caludia Galli och var tvungen att skriva ner den här.

SE TILL ATT ALLTID VARA LEDAREN FÖR DITT LIV OCH DINA DRÖMMAR OCH FALL INTE OFFER FÖR MÅSTEN. DITT LIV ÄR DITT ANSVAR OCH DET ÄR DIN SKYLDIGHET ATT GÖRA DITT LIV SÅ BRA SOM DET KAN BLI.
LOVE LIFE.




Kommentarer
Postat av: Emma

Hellosan gummisen!



Snart är de dags att trasa ner till jobbet. Men som sagt är ju snart hemma igen ; - )



Tack själv för den långaprommisen. Så skönt!



Klart att det blev bra som du planterade, du är ju så duktig på sånt!! : - )



KRAAMISAR

2010-04-27 @ 15:21:30
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0