Tråkväder

God morgon

Vi är uppe här båda två. Jag ska snarrt till jobbet och jesper ska till doktorn lite senare. Han har så ont i halsen. Tror det kan vara halsfluss :-( Hoppas man inte har blivit smittad. Jag har ätit c-vitaminer hela veckan. Vill verkligen inte bli sjuk.

Slutar vid fem idag så Jesper ska laga mat så det är klart när jag kommer hem :-) Mysigt. Är ledig imorgon för Mattias ville byta med mig så att han kan vara ledig nästa lördag istället. Och det är okej för mig. Då blir det inte så många dagar i rad att jobba. 

Usch vilket tråkväder det är idag. Man blir då trött av sånt väder. Man vill bara kryp aner i sängen igen och  ha pyjams på hela dagen :-) haha

Hoppas ni har en bra fredag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0