Ny vecka

Vad veckorna går fort. Man hinner ju inte med..

Kom hem strax efter nio igår. Bytte om, tvättade av sminket och tog lite yoggi och kokte te :-) Sen hoppade jag i sängen och skulle läsa lite men så var det en bra film på tv. Kärleken checkar in med jennifer lopez men plötsligt vaknar jag av att teven är på och klockan är halv ett! haha. Jag somnade visst. Var så trött igår :-)

Är fortfarande lite seg men jag piggnar nog till så fort jag kommit till jobbet. Har gjort mig iordning och ska snart äta en bit mat. Emma ringde för en stund sen så vi pratade lite. Vi ska nog köra en runda till smålandsstenar på torsdag :-) Till hämta butiken. Dom har så roliga grejer där :-)

Ska köpa hem ljung på onsdag så jag kan plantera i mina lådor på framsidan för nu har pelargonierna vissnat. Ville först ha vit ljung men vi har fått in ljusrosa med lite vitt ute i kanterna så det blir nog sådana istället. Dom var faktiskt väldig fina :-) funderar på hur många jag behöver i varje låda men det får nog bli fyra i varje tror jag. Annars ser det fjuttigt ut.

Ha en bra dag allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0