Måndag

God morgon

Igår var jag och Jesper duktiga. Vi städade ute i trädgården. Vi slängde massa skräp som låg i förrådet och satte in grillen, parasollet och cyklarna där. Så skönt att få sånt gjort. Klippte gräset gjorde vi med. Usch vad långt det var. haha. Fönstrena putsade jag i lördags. Vilken skillnad, det blev så fint :-)

Vi fick för oss att köra en sväng till ullared igår. Men vi var där bara en liten stund. Jesper skulle ha några grejer till bilen ich jag sprang inom skokanonen och hittade ett par jättefina stövlar :-)




Dom är jättefina på :-) Och väldigt bra pris var det på dom :-)



Denna skylt hittade jag med igår :-) Hänger nu i köket.

Igårkväll satt vi bara i soffan och myste. Vi kollade på en film och åt resterna av kinamaten som blev över. Fasen vad mycket mat dom skickar med :-)

Denna vecka jobbar jag bara mån-, tis-, och onsdag :-) Skönt. Hoppas dagarna går fort. Jesper har x-vecka så han är ledig i nio dagar :-) Lyx. Vi har fyra heldagar tillsammans :-) Idag åker han till tyskland med några kompisar, han kommer hem på onsdag eftermiddag. Så det passade ju bra att jag jobbar dessa dagar.

Hoppas ni får en bra måndag



Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefina stövlar!!! Och söt liten skylt. : - )



Skönt för er att vara lediga ihop. Vi har ju varit lediga idag ihop. GOTT! : - )



Vi har bokar bio på lördag! Den nya Stig Larsson. Spännande.



Vi hörs min söta vän! : - ) KRAMAR i tusen

2009-09-14 @ 22:34:12
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0