Hunnit plocka undan massa...

Hej hopp!

Nu har jag gjort mig iordning, bäddat sängen, diskat och plockat iordning i köket, pratat med Ida och pratat med Jesper :-) haha. Ska hänga upp tvätten med sen så är jag klar. Ida har studiedag idag så hon höll på att baka kanelbullar :-) Så sugen jag blev på det nu :-) Sen har hon projektarbete imorgon och då ska hon också va hemma och baka :-) Hon håller på att göra en liten kokbok med massa godsaker :-)  

Ska snart äta lite mat. Magen kurrar faktiskt. Det blir skink och broccoli paj med en smoothie till :-) Gott. Har precis målat om mina naglar i mörkrött så det är lite svårt att skriva, haha. Får väl vänta lite med att hänga upp tvätten så jag inte förstör dom.

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0