Fiskgratäng till middag

Hej kära läsare

Jespers klocka ringde kvart över fem i morse. Jag hörde det lite svagt så där men somnade snabbt om. Vaknade till när Jesper skulle säga hejdå. Han fnissade till och sa; Gud vad trött du är jonna. Han hade nog ruskat om mig en stund innan jag vaknade. haha :-) Vaknade sen igen vid halv tio. Skönt att sova lite längre.

Har inte gjort så mycket här hemma då jag haft huvudvärk. Men har varit nere och handlat tacos som vi ska ha ikväll :-) Jag jode fiskgratäng till middag idag och det blev väldigt gott. Stekte först fisken lite i stekpannan sen la jag den i en form och hällde över vanlig creme fraiche och creme fraiche paprika/chili som jag blandat i en skål sen innan. La i lite broccoli också och sen fick de va i ugnen i 20 minuter. Till det hade jag potatis. Till och med Jesper tyckte om det :-)

Efter maten lyckades jag slumra till lite här i soffan och vaknade av att Jesper låste upp dörren. Nu har han lagt sig och jag har druckit en kopp kaffe och ätit en chokladmuffins :-) Nu sitter jag här och tittar på gamla avsnitt av Gost Whisperer :-) Spännande.

Hoppas ni har en bra fredag


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Vad gott det låter med fiskgratäng.

Hoppas att din huvudvärk går över snart.

2009-09-26 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0