Dags att köra

Nu är det dags att köra till jobbet. Känns skönt att det bara är tre dagar denna vecka. :-) Jesper är ledig på torsdag och då ska vi inte göra mycket. Bara va hemma och ta det lugnt. För sen jobbar han fredag och lördag. Då får jag passa på att städa riktigt ordentligt. Känns som att jag inte hunnit göra det denna helgen. Dammsuga, dammtorka och torka alla golven. Det ska göras i alla fall :-) Oh det finns en jättehög med tvätt som måste vikas så jag har ju och göra :-) haha. Det ska även läsas en massa till helgen :-) Är inne på andra boken av Stig Larssons :-) Spännande :-)

Jag önskar er alla en fin måndag


Kommentarer
Postat av: Ann

Hej Jonna! Vill bara tipsa om ett ledigt jobb i Åled på Åledshallen. De söker någon med erfarenhet från kassa och butik. Du hittar annonsen på platsbanken.se

Må gott Kram Ann

2009-09-22 @ 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0