Oj så utvilad man är idag :-)

Japp. En hel timme längre fick vi ju sova :-) Det var supertrevligt hos Martin och Ida i fredags. Vi blev bjudna på lasagne, sallad och lite brödbitar. Jättegott. Jag och Ida smet upp på övervåningen när vi ätit klart. Vidrack vitt vin och kollade på idol :-) Jesper och Martin satt kvar där nere och tjatade :-) Efter ett tag kom även dom upp och senare kom David och Linnea. Då bjöds det på glass med hallon/blåbär och kaffe :-)

Vi pratade massa och hade jättetrevligt. Dom hade så fint på övervåningen. Ett stort öppet vardagsrum, ett litet badrum och ett stort sovrum. Precis lagom. :-) Längtar såå till den dag jag och Jesper bestämmer oss för att flytta till hus :-) Jag är ju lite sån att jag ska ändra om hela tiden men det är lite svårt när man inte har så mycket plats. Haha :-)

Igår var man lite seg på förmiddagen men sen ringde Maria och Stefan och frågade om vi ville ha lite soppa. Det tackade vi ja till och sen blev vi där i några timmar. Dom hade krångel med datorn så Jesper fixade den och Maria hade en lektion i öronakupunktur för mig :-) Det var väldigt spännande. Jag satte fem nålar i Stefans öron :-) Det var häftigt! Nu har jag ett låtsas öra att öva på hemma :-)

Vi var hemma igen vid fem på eftermiddagen och då sprang jag runt här och tände alla ljus. Det tar en stund. Haha. Tände lyktorna ute på både framsidan och baksidan. Så mysigt blir det. Sen började vi med maten. Det blev majskolvar till förrätt och sen åt vi klyftpotatis med vitlöksmarinerad fläskfilé och vitlöksbröd :-) Gott. Vi var inte så sugna på något vin eller öl så det fick bli julmust :-) Haha

Idag blir det en sväng till EM för att kolla på soffa och förhoppningsvis beställa en :-) Igår beställde jag ett nytt soffbord från chilli. Jättesnyggt och väldigt bra pris. Det får vi hem om ca två veckor.


Nähä nu är det dags för frukost. Magen kurrar. Det blir kokta ägg och goda mackor!

Hoppas ni får en skön och mysig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0