Ny vecka, nya tag

Hejsan!

Idag vaknade jag tidigt. Kände mig rätt så utvilad. Men kände att jag hade jätteont i handleden. Jag hade det igår morse med men det gjorde inte lika ont då. Den var mest lite svullen. Visade för Maria och hon satte lite nålar på mig då och efter kändes det bättre. Men idag var den mer svullen och gjorde mer ont. Det gör ont när man lyfter lite tyngre saker. Så jag ringde Maria och jag fick komma dit så hon satte nålar idag med. Hon tror att jag har fått någon inflammation i muskeln. Just nu gör det ont hela tiden men det är nog för att hon precis satt nålar och att de fortfarande gör värkan. Känner mig lite trött och tung i huvudet nu men har druckit mycket vatten. Hoppas bara att jag klarar av dessa dagar på jobbet nu och att det inte gör allt för ont. Men man ska ju röra på handen så mycket som möjligt för att den inte ska bli stel.

På onsdag följer Emma och Ida med hem. Det har höstov denna veckan så på torsdag åker vi till Väla :-) Ska bli skoj. Såg precis vad jag kommer att få i lön imorgon och det var väldigt positivt :-) Känns mycket skönt. Fast en del ska läggas undan till sparande.

Nu är det snart dags att köra. Ska byta om och plocka undan det sista här. Hoppas ni har en bra måndag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0