Här är lugnt just nu

Jag är redan uppe och har hunnit sätta på en maskin tvätt, bäddat sängen, gjort iordning mig och plockat undan lite. Emma och Ida sover fortfarande men jag hoppas dom vaknar snart för min mage kurrar jättemycket. Haha. Men jag ska nog börja plocka fram lite frukost nu. Koka ägg, te och duka fram bröd och pålägg :-) Så får dom komma upp till ett färdigdukat bord :-)

Idag kommer mamma hit efter jobbet så hon borde vara här vid tvåtiden. Vi ska ha middagen klar tills hon kommer. Det blir kyckling i ugnen och pasta tror jag. Sen ville Ida baka rulltårta så det blir det till fika sen i eftermiddag :-) Annars ska vi nog inte hitta på så mycket.

Det ser ut att bli en rätt så fin dag idag. Kanske vi går en lång runda :-)

Hoppas ni får en bra start på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0