Emmsen är här :-)

Igår följde syster Emma med mig hem :-) Jesper jobbade natt igår så vi gjorde goda mackor och drack te när vi kom hem :-) Sen var det massor med bra program på teve hela kvällen. Halv åtta hos mig, Arga snickaren, Greys Anatomy och den nya serien på trean Southland :-) Fast jag somnade under southland, haha. Jag var så trött.

 

Idag gick vi upp vid halv nio, eller jag gjorde det för jag skulle duscha. Emma sov till nio :-) Sen bar det av in till stan :-) Jag har lovat Jesper att inte köpa några kläder på en hel månad och idag köpte jag inget. Riktgt stolt över mig själv :-) Istället hjälpte jag Emma. Hon köpte mycket fina grejer. Hon hittade ett par fina låga stövlar att ha nu under vintern. Det var sånt varmt, gosigt ludder i :-) Vi letade även efter ett par låga stövlar med klack som hon ville ha när hon går ut. Hittade många fina men de var lite för dyra så hon skulle vänta med det :-)

Innan vi åkte hem tog vi en varsin latte på espressohouse. Vi kände båda att huvudvärken var på väg så det var nog bäst att få i sig en kopp kaffe då :-) Vi gick inom VILLIGE på väg till bilen och där hittade jag ett plommonlila ljus så det var det enda jag köpte idag :-) haha.

Jesper jobbar till nio ikväll så det blir nog bara lite varma mackor ikväll till mig och Emma.Men det är gott det med :-) Dom ringde precis från jobbet och jag måste börja tidigare imorgon. Lite tråkigt men så är det ibland. Slutar i alla fall vid fem så det är okej. Jesper har lovat att ta hem kina mat imorgon :-) Gott. Och jag är ledig i helgen så jag kan ju sova ut på lördag riktigt ordentligt :-)

Emma Nilsson ringde innan med och på lördag ska vi dit och äta lite gott och kolla på fotbollen. Hanna och Emelie skulle också dit så det ska bli skoj. Jag ska baka en kladdkaka och ha med :-)

Hoppas ni haft en lika bra dag som vi :-)


Kommentarer
Postat av: idaaa

och vad köpte ni till mig ? :O

2009-10-08 @ 17:36:53
URL: http://jeppejonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0