Dagen började med...

en promenix med Emma och Kalle och det var så härligt väder. Lite kallt men efter ett tag fick man upp värmen. Vi var ute nästan en hel timme :-) Det har verkligen varit superfint väder idag.

När jag kom hem så plockade jag undan lite grann och lagade middag. Jesper kom hem strax efter två och fick i sig litemat och sen la han sig. Jag hade tänkt att jag skulle städa och dammsuga innan han kom hem men jag har inte riktigt haft någon lust med det idag så jag tar det imorogon istället. hehe.

Men vid halv fyratiden fick jag för mig att plocka undan lite grejer i rummet mittemot köket men det slutade med att jag började storstäda badrummet. Så nu är det skinande rent. Haha. Jag är knäpp. Jag ändrade om lite och fint blev det i alla fall.

Klockan fem var det dags för yoga och efter det fick vi lite mat hos Maria och Stefan. Jansson´s blev det :-) Så gott. Nu är Jesper på jobbet och jag har diskat upp i köket, tagit en varm dusch, tänt alla ljus och gjort en kopp jasmine te till mig :-) Fick det av Maria. Hon har varit i helsingör och köpt massa te :-) Man häller i några bollar och så slår det ut som en blomma sen. Så fint så fint :-)



Känner mig rätt trött i ögonen så jag somnar nog tidigt ikväll. Men det kan vara skönt det med.

Hoppas ni haft en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0