Vill bara sova..

God morgon!

Har just ätit lite frukost. Yoggi, macka och en kopp te. Är så himla trött. Jag fattar inte. Igår somnade jag i soffan och vaknade när Jesper kom hem tjugo över nio. Sen la jag mig vid tio och det tog inte många minuter förräns jag sov. Haha. Och ändå är jag så trött idag :-( Jag hoppas jag piggnar till under förmiddagen för jag jobbar ända till åtta ikväll.

Vi har fått nytt schema på jobbet och det börjar imorgon. Jag får möjligheten att komma hem varje dag efter jobb. :-) Känns så himla skönt. I morgon börjar jag redan halv åtta så jag stannar i traryd över natten. Sen slutar jag vid två så det känns jättebra.

Nu ska jag borsta tänderna och plocka undan här i köket.

Hoppas ni får en mysig och härlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0