Världens bästa överraskning!

När klockan slog 17,00 stämplade jag ut igår. Lycklig! Jag ringde Jesper för att säga att nu kör jag hem då berättade han att han hade en överrasknng till mig :-) Jag blev så klart supernyfiken och grubblade hela vägen hem på vad det kunde vara. Jag har pratat om att jag vill ha en dörrkrans väldigt länge.. så kanske det var det.. :-)

När jag kom innanför dörren luktade det underbart. Potatisgratäng och vitlöksbröd låg i ugnen och i stekpannan låg det en varsin marinerad köttbit. Ett glas rött stod framdukat så det var bara till att byta om och sätta sig :-) Fick en skagentoast til förrätt med :-)

Jesper sa att Maria precis varit där och hade med sig lite grejer. Han tog fram och visade :-)




 

Kransen är jättefin och den ska jag sätta upp på dörren idag :-) Jesper hade fått en jättefin tjocktröja som man kan ha som jacka :-) 

Sen när vi åt förrätten så frågade han om jag ville se överraskningen. JAAA skrek jag då :-) hahha. Men blunda då hela tiden tills jag säger till dig att öppna ögonen igen. JAAA :-)





Jag bara skrek rakt ut och sen började jag skratta!! :-) Hahah Jesper skrattade lika mycket! Haha. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. Världens bästa överraskning! Det är en förtidig julklapp. Så då blir det världens bästa julklapp också! :-) Jag har fortfaarnade inte fattat att han köpt en ny mobil till mig :-)

Tack min älskling! Du är bäst! Love you! ♥

Nu ska jag ta min nya mobil och gå ner till Maria. Vi ska åka till Unnaryd och till den mysiga butiken :-)

Hej Svejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0