Usch vad mörkt det är

Hejsan!

Jaha, nu är jag hemma och har precis ätit. Mätt och belåten :-) Såg att jag fått en kommentar från söta Madde :-) Jag hade visst missat en bokstav i ett av inläggen. Istället för att det skulle vara Jespers skiftlag så blev det skitlag haha. Så knasigt det kan bli ibland :-) hihi.

Vi köpte ju en hel del julklappar igår så jag tänkte jag skulle pyssla lite med det nu. Slå in och göra fint. Det hinner jag en liten stund nu innan det är dags för yoga vid fem. Jesper sover så jag är i köket för att inte störa han allt för mycket.

I tisdags var mamma och mina systrar på kallmålning. Skulle jättegärna vilja testa det någongång :-) Det ser så proffsigt ut :-) Mamma gjorde en jättefin tomte till mig som ska stå på trappen nu till jul :-)



Ha en fin eftermiddag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0