Tack snälla Lisa

Sitter i köket och har just ätit frukost. Vaknade med huvudvärk idag så jag känner mig inte så värst pigg :-/ Ska gå en lång runda snart. Man får passa på när det är så här fint väder :-) Hade tänkt fixa lite här hemma, dammsuga och torka golen men jag får se vad jag orkar med sen.

Igår när vi precis ätit middag och höll på att plocka undan så plingade Lisa på dörren :-) Hon var ute en sväng med Kajsa. Hon var så pigg och glad att hon gjorde en kullerbytta i soffan :-) Haha. Jesper skrattade jättemycket :-)

Lisa hade med sig detta fina armband och örhängen till mig :-)
Tack Lisa! Jag älskar dom!  





Vi skulle ner och handla till tacosen och då följde Lisa med för hon behövde lite grejer hon med. Vid halv fem var vi nere hos Maria. Hon satt ute på altanen och gjorde enekransar :-) Jättefina, men vi fick gå in för det började mörkna. Då tände vi i spisen och alla ljusen :-) Mys!

Efter vi ätit tacos diskade vi snabbt upp och dukade fram efterrätten och kaffe i vardagsrummet :-) Jag hade med min glass och hallon och så gjorde Maria hallonsås av dom :-) Det blev supergott! Maria hade även dukat fram kanelbullar och chokladmousse som hon gjort innan men det orkade vi aldrig smaka. Haha.

Jesper satte på filmen änglar och demoner med Tom Hanks. Maria hade inte sett den innan och hon tyckte den var jättespännande :-) Men jag somnade ju som vanligt efter ett tag. Haha. Tur att jag redan har sett den en gång :-)

Somnade gott sen när vi kom hem. Efter så mycket gott som vi åt :-)

Jesper är på jobbet nu och kommer hem och ska sova vid två. Så det hade ju varit bra om jag hunnit dammsuga och torka golven innan han kommer. :-)

Önskar er en mysig söndag med dina nära och kära!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kull att du tyckte om smyckena.

Dom passade dig bra.

2009-11-15 @ 16:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0