Nytt schema

Idag började vi med vårt nya schema. Så jag har jobbat mellan 7,30-14,00. Jag har även fått mer ansvarsområden som tidningar, tobak och beställning av cd och dvd :-) Det var lite nervöst men det tar ju alltid en tid innan man kommer in i allt. Men det kommer gå bra. Det är bara kul när det händer lite grejer.

Var hemma vid tre och var vrålhungrig och söta Jesper hade beställt hem kinamat till mig :-) Det var så gott. Sen satte vi oss i soffan och kollade på film. Har inte gjort så mycker mer idag. Haha. Man är rätt trött efter att ha jobbat hela helgen. Men det är så skönt att kunna komma hem nu varje dag efter jobbet :-) Härligt!

Imorgon jobbar jag hela dagen till åtta så det blir sängen för min del snart annars lär jag väl aldrig orka gå upp. Haha. Sen är jag ledig på onsdag och då ska jag sova länge :-)

Hoppas ni haft en bra start på veckan!


I lördagskväll gjorde jag tacos till mig själv och dukade upp allt på soffbordet :-) Kollade One Tree Hill på dator med :-)

Nu säger jag godnatt. Vi hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0