Hej hopp Tisdag

God Morgon!

Har varit uppe ett tag och har precis ätit frukost och nu dicker jag jasminete. Det är så gott. Somnade rätt fort igår eftersom jag var så trött så när klockan ringde kände jag mig ganska pigg faktiskt. Skönt eftersom de tär en lång dag, men jag är ju ledig imorgon och kan sova länge då :-)

Jsper har redan gått till jobbet. Han gick vid halv sex. Och jag ska köra vid halv sju. Lade på vinterdäcken igår så det känns lite säkrare att köra nu när det har varit frost nästan varje morgon. Fast det tar ett tag inna man vänjer sig. Jag tycker att man alltid måste vara lite försiktigare med ratten. Det svänger lite hit och dit när man kör med vinterdäck. Haha.

Såg ni Ullared iår på kanal 5? Haha. Gud så mycket den ena familjen handlade! :-) Jag ska absolut se nästa avsnitt på måndag :-)

Nu måste jag skynda mig lite.

Jag önskar er en härlig tisdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0