Äntligen sitter jag ner

God Kväll på er!

Iag var jag hemma vid tretiden. Jag hade köpt med mig lite grejer för jag tänkte jag skulle baka. Men självklart så hade vi inget smör när jag kom hem så jag fick åka ner och köpa det. Jag har bakat både pepparkakor och lussebullar :-) Snacka om att lussebullar jäser. Dom blev jättestora men dom var goda :-)








Nu sitter jag äntligen ner i soffan. Halv åtta hos mig har precis börjat ochjag känner mig lite hungrig så ska göra lite kvällsmat till mig. Känner att jag kommer somna när som helst här nu. haha.

Hoppas ni har en mysig kväll


Kommentarer
Postat av: Emma

Va duktig du är som bakar!! : - )



Har själv gjort tre stycken bakverk idag. SKOJ!



KRAAM

2009-11-17 @ 22:10:25
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0