Äntligen fredag

God Morgon!

Hade svårt för att somna igår så idag är jag inte så pigg :-/ Men det är ju fredag och snart är jag hemma igen och myser i soffan :-) Fredagar brukar gå fort eftersom de flesta helghandlar då så det brukar vara mycket folk hela tiden.

Är sugen på lite glögg så ska köpa med mig det hem idag :-) Jag har köpt pepparkakor med. Har ni provat pepparkakor med ädelost på? Jättegott :-)

Jesper jobbar lördag och söndag så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag vill och behöver åka till Gekås men jag har ingen lust att åka själv. Maria undrar om jag ville följa med till Unnaryd. Det finns en mysig butik där med roliga grejer. :-) Så jag får se vad jag ska hitta på.

Ha en härlig dag och njut vare minut.


Kommentarer
Postat av: Emma

När är du lefig, jobbar du imorgon o söndag??

Klart vi hörs av imorgon!



Hoppas ni har en gosekväll!



Många Kramisar till min bästis!

2009-11-06 @ 20:34:29
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0