Tack för att ni alla kunde komma!! :-)

Tack för att ni kom hit och fikade idag! :-) Och TACK för alla fina presenter!! :-)


 
Detta trädet fick jag av farmor & farfar (nu kommer jag ej ihåg vad det heter, men det blir rosa blommor iaf)
Lövet har farmor gjutit själv och det ska få ligga bredvid trädet, men först ska vi lägga på lite singel sen ska lövet dit och sen får det nog plats en liten fin lykta med :-)


 
Resväskan jag länge har väntat på!
Farmor har målat den och när jag och mina systrar var mindre så fick vi en varsin resväska som farmor målat men jag fick aldrig min för hon blev aldrig klar med den. Men nu så! :-) Nu står den här på golvet i vardagsummet under vinstället! :-)

  
Av systrarna fick jag underbart fina ljuslyktor som ska få hänga i något av träden här på baksidan :-) Fina tabletter och servetter som finns på altanen nu :-)

 
Finbestick från momor & morfar och guldhalsband. Gillar halsbandet supermycket! Det kommer från en gammal släkting. Morfar hade alla plattorna med sig till altanen så vi lastade av dom och han mätte och kikade lite på altanen. Han var snäll och grävde ner trädet på framsidan med. TACK!

 
Dom fina rosorna jag fick av jesper har redan börjat nicka så jag klippte av tre stycken och så här fint kan man göra med dom istället för att slänga :-)

TACK alla för en underbar eftermiddag!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0