Tack för alla fina presenter :-)

God Morgon!

Jag blev klart väldigt fort idag så nu sitter jag här och inte gör någonting, hehe, men det gör inget, då hinner jag vakna till lite, ska köra vid halv sju. Vilket tråkigt väder det är idag :-/ Hoppas de blir bättre längre fram på dagen.

Jobbar till 18,00 idag men sen ikväll blir det lugnt. Jesper jobbar natt så han börjar vid 21,00 ikväll men jag hinner träffa han lite i alla fall :-) Det är mina favoritprogram ikväll. Roomservice och Grey´s Anatomy :-)





Så här fint blev det :-)


Lisa kom förbi en runda igår och hon hade med sig detta :-) Tack Lisa! Jag blev jätteglad! :-)

TACK för alla fina presenter ni har kommit med!! :-)

Ska handla det sista till kalaset idag. Jag får inte glömma köpa kaffe för det är inte mycket kvar i burken :-/ hehe. Och kolsyrepatronen tog slut igår med så en sådan måste jag med köpa idag. Sen är det lite smågrejer. Skönt att jag hann städa lite igår för Jesper sover imorgonförmiddag och jag vill inte gärna dra igång dammsugaren då. Så nu är det lite småpyssel kvar bara.

Oj, jag kom precis på att jag inte få glömma kladdkakan jag bakade till jobbet. Ska ta fram den redan nu! :-)

MIn jobbetröja ligger just nu i torktummlaren för jag glömde det igår så jag hoppas att den hinner torka. Jag har bara en sådan tjock tröja, kanske kan låna någån annans om den inte hinner torka...

Hoppas ni får en bra dag!!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0