Snart är Jesper hemma :-)

Jag åkte ju ner för att handla vid fyra och då tänkte jag sticka inom systemet för att köpa en flaska rosé som jag ville ta med till Emma och Jens imorgonkväll men det var bara till att vända direkt. Guud var mycket folk det var därinne. Så jag få åka ner imorgon istället, måste ändå handla lite grann, ska göra en cheescake att ta med till efterrätt imorgon :-) Emma jobbar imorgon så jag erbjöd mig till att baka något gott :-)

När jag var i bilen på väg hemringde Maria och undrade om jag ville komma ner och fika så jag körde hem och packade in maten och sen gick jag ner till dom. Det bjöds på bullar, jordgubbar och rabarberpa jmed vaniljglass :-) Vi satt ute i trädgården och fikade och efter ett tag så försvann huvudvärken :-) Behövde nog lite frisk luft. Sen gick jag ner en runda till Emma och hon och hennes pappa hade precis lagt färdigt plattorna på deras altan :-) Jättefint blev det! Hon hade planterat lite blommor med :-) Hon och Kalle följde med en runda hem och kikade lite på vår altan :-)



Dessa tjusiga armband fck jag av Maria när jag var där på fika :-)


Fick även detta fina näckrosljus :-)


Jag skulle vilja ha denna med en hög blomma i på altanen



Detta är en lavendel på stam och vi hade såna på jobbet nu i början av veckan. Hoppas det finns kvar, isf vill jag ha en på altanen. Det hade varit fint.

Jesper är hemma om en halvtimma så jag ska göra lite efterrätt så vi kan mumsa på det när han kommer hem :-) Ikväll blir det en myskväll framför teven :-)

Hoppas ni har en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0