Sen kvällsmat

Det blev lite sen kvällsmat idag eftersom vi fikade rätt sent med. Jag bakade brownies och till det hade vi lite grädde och hallon & blåbär, sen åt vi cheesecake. Alla tyckte det var jättegott och vi blev rätt mätta också :-)

 
Det fick bli varma mackor ikväll igen ;-)



Innan jag slutade igår så kom småkusinerna Nora och Wilma in med en söt blomma :-)

Nu sitter jag bara här i soffan och vilar :-) Det har varit en rolig dag med finbesök :-) Väntar på att jesper ska komma hem, han slutar vid nio ikväll. Så han kommer strax. Känner att jag kommer somna rätt tidigt ikväll :-) Imorgon blir det jobb mellan 10,00 - 17,00 sen har jesper lovat att laga god mat till mig :-) Jag har önskat skagentoast till förrätt :-) Ska bli gott!

Nu ska jag tvätta av mig sminket och hoppa i pyjamasen och lägga mig i soffan :-)

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0