Pyssel, pyssel :-)

Jesper sover nu och jag sitter här inne med tända ljus och ute öser regnet ner. Jag var tvungen att ta ner parasollet för det är ju nästan storm ute och det var på väg att ramla omkull.







Mascot fick vara med på en bild :-) Han är så fin! :-)


Stefan hade lite singel över som han tog med! Tack!


Hittade massor med stenar på basidan med efter att dom grävt och hållt på så dom fick plats här med :-)




Dessa lyktor fick jag av Emma och Ida. När det blev lite mörkare lös dom jättefint! :-)

Ska ner en runda på byn. Jesper jobbar inatt så jag får se om jag hittar något gott att äta. Jesper var så söt igår när han kom hem. Jag hade världens huvudvärk igår när jag kom hem från jobbet, så jag hoppade in i duschen men det hjälpte inte så jag la mig i soffan och försökte vila. Jag orkade inte laga eller göra något att äta så jesper fixade goda mackor när han kom hem och sen masserade han mitt huvud och efter ett tag somnade jag :-) När jag vaknade idag var huvudvärken borta! Tur! :-)


Kommentarer
Postat av: idaaa

skitsnyggt ju :) speciellt med våra lyktor i trädet :D hihihi

2009-05-28 @ 18:04:00
URL: http://jeppejonna.blogg.se/
Postat av: Emma

Hallo! Verkligen fint & fräscht ni fått de!

Självklart får ni komma på lördag. Ska vi säga vid sju?

Kramis

2009-05-28 @ 19:39:34
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

: - ) Javisst kan vi gå en sväng. Jens jobbar dygn så jag är ensam i morgon kväll. Passar bra. Kan höra av mig när Pappa åkt hem.

Ikea har grymt mycket fint till uteplatser. Så passa på att shoppa när du åker dit! ; - )

Vi hörs imorgon!Kramis

2009-05-28 @ 21:38:45
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0