Nu är maten strax klar

Jesper vaknade precis och jag håller på att laga lite mat. Ida blir det poatismos med korv i ugnen :-) Var längesen jag åt potatismos så det ska bli gott :-) Jag har bara suttit här framför daorn hela morgonen och kollat lite grejer till altanen :-) Är sugen på att åka in till stan idag men jag har huvudvärk så jag blir nog hemma istället och vilar. Vi ska ju till helsingborg nästa helg så jag får vänta tills då :-) Önskar det vore lite bättre väder så man kunde sitta ute men det skulle bli väldigt fint i morgon :-) Då ska jag ligga ute hela dagen och bara läsa massa tidningar :-) 

Nu plingar klockan till potatisen så nu ska jag mosa :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0