Jordgubbsdröm och cosmopolitan ;-)

God Kväll :-)

Gårdagen var underbar! Vid 18,00 så åkte vi till Oskarström för att hämta upp Madde och Fredde men vi blev kavr där en stund och tog ett glas rött medans vi pratade massa och kikade runt i deras fina hus :-) Jag har inte varit där sen inflyttningsfesten i augusti förra året så det hade hänt lite grejer där :-) Dom har en helt underbart fint hem med jättemysig trädgård :-)

Strax efter sju så åkte vi vidare in till Halmstad för att äta en bit mat. Vi hamnade på trevliga och mysiga Gastons och jag, Madde och Fredde tog Surf´n Turf, Tigerräkor på spett med fläksfilé och klyftpotatis :-) Jesper tog en burgare som vanligt :-) Men den såg väldigt god ut :-) Till det delade jag och Madde på en flaska rött och allt var undebart gott! :-) När vi var klara så tog vi en varsin drink. Madde tog en jordgubbsdröm och jag en Cosmopolitan :-) ååhh så gott det var ;-) Vi satt där ett bra tag och bara pratade och hade trevligt :-) Det var så lugnt och mysigt där, inte en massa folk och så var det väldigt bra musik med :-) och personalen var jättetrevlig :-) Vi var hemma hos Madde och Fredde strax efter tio och då tig vi en till drink som Fredde blandade till oss :-) Jättegod var den -) VI var nog hemma i Hylte vid halv tolv och då somnade jag nästan direkt :-) Vi hade supertrevligt i Halmstad! Tack Madde och Fredde för en underbar kväll och trevligt sällskap :-)

Idag har vi legat ute och solat massor :-) Jag har faktiskt fått fin färg på armar och ansikte :-) Det är dags för grillnig här nu och jag ska sätta in potatisgratängen i ugnen :-) Ikäll blir det lugnt, blir kanske en film senare ikväll och en kvällspromenad :-) En helt underbar dag med andra ord :-)

KRAMAR ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Heeej Jonna och tack själv för en jättemysig kväll! Det var jätteskoj och såååå goda drinkar..! vi får göra om det snart! då får vi testa nya drinkar på ett nytt ställe..ler ha det bra så hörs vi snart! Kram /Madde! Fredrick och Tage hälsar!

2009-05-05 @ 07:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0