Jesper jobbar och jag vill inreda! :-)

Maria, Stefan och Lisa var ute och gick med Kajsa och Mascot så dom kom upp en runda :-) Men dom missade precis jesper. Maria tyckte altanen blev jättefin :-) Jag är så glad idag! haha. Det känns så roligt att altanen är klar och man kan börja inreda! :-) Jag ska få/köpa en bänk av mamma och pappa som är låg och avlång. Den är i ljust trä så jag ska betsa den i samma färg som möblerna och sen ska den få stå längs med planket. Som ett avlstningsbord men även som sittmöbel om man har gäster. Ska köpa några fina kuddar på IKEA nästa vecka som man kan ha på den och något fint fat som man kan hälla vatten i och sätta i flytande värmeljus :-) Det är så fint.


Tänk er denna bänken fast lite lägre och lite länge :-)

 
Det är också fint att knippsa av en ros om du har det i landet och lägga i ett fat med vatten i och två ljus som flyter :-)


En sådan här ska få följa med hem ;-)


 
Medans jag suttit här har jagmumsat i mig denna skål med jordgubbar och ett glas rött :-) Köpte två tidnigar innan idag så nu ska jag göra mig iordning och hoppa i sängen och läsa lite :-) Jag är lite smått trött i benen efter idag :-) Så det får bli sängen nu.

Godnatt och tack för idag!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0