I dag blir det vila.. dumma nacke

Halloj! :-)

Vaknade rätt tidigt idag men jag satte bara på teven och efter en stund somnade jag om :-) vaknade vid halv tio igen. Jag har en jobbig huvudvärk som inte vill ge med sig. Hela dagen igår vilade jag mest. Var i Torup vid ett och klippte mig. Sen åt vi lite när jag kom hem och efter det körde vi och handlade lite mat. Men sen hela eftermiddagen vilade jag i soffan. Huvudvärk och ont i nacken :-( Somnade två gånger här i soffan och var helt yrvaken sen :-) haha. Det är så tråkigt när man har huvudvärk och nackont, jag hade ju tänkt att få så mycket gjort här hemma och jag har lika ont i dag. Vill inte äta massa alvedon hela tiden. Så idag bli det nog tne så mycket gjort här hemma. Ska försöka dammsuga i alla fall. Ska börja med köttbullarna nu. Jesper jobbar just nu men kommer hem vid kvart över två så jag ska ha maten klar tills dess. Sen ska han sova i eftermiddag för han jobbar igen mellan 21,00 och 06,00. Så jag hoppas jag hinner städa undan lite här så kan jag också vila i eftermiddag.

Dom ringde från jobbet innan och undrade om jag kunde jobba imorgon. Men jag känner inte alls för att jobba när ja har huvudvärk och ont i nacken, men men.. vi får se.. Dom skulle ringa tillbaka om inte en annan tjej kunde ta det.

Nu ska jag göra köttbullar så det är klart och jag kan lägga mig och vila sen. Hoppas er dag startade bättre!!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0