Härligt väder idag :-)

Är uppe och har gjort iordning mig och nu sitter jag här i köket vid datorn :-) Ute skiner solen och det är jättehärigt :-) Jesper kom hem kvart över sex så an sover nu me jag lovade att väcka honom innan jag kör vid tolv. Han ska klippa sig halv ett idag. Ringde och beställde tid till honom innan idag. Denna vecka jobabr jag bara fram till onsdag sen är jag långledig och det ska bli så skönt. På torsdag kommer morfar och då ska vi lägga plattor på altanen :-) Jesper ska dra upp dom gamla som redan ligger där på onsdag. :-)

Jag tände ju lyktorna i träden igår och det blev jättefint :-) Mysigt :-) Men jag kan inte lägga upp några bilder för datorn krånglar. Vet inte vad som hänt men jag får försöka lite senare.

Ska värma lite mat. Potatisgratäng :-)

Hoppas ni får en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0