Går inte äta middag så här tidigt

Tjohoo

Försöker få i mig lite mat men det går nästan aldrig att äta så här tidigt på måndagar. Ibland brukar jag ta en frukt när jag kommer fram till jobbet om jag inte klarat äta innan för jag har inte fika förräns vid fyra och det blri ju för långt mellan. Men jag har alltid vatten framme vid kassan så det bruka rinte vara någon fara :-) Men nu har jag i alla fall ätit pasta med skinksås :-) Men ska ha med en banan så kan jag äa den på vägen :-)

Idag är det mest soligr ute, lite moln här och där men jag såg några mörka med men jga hoppas inte det blir något regn  idag. Vill ha mer sol :-)

Ringde morfar innan och den 28 maj kommer ha hit och hjälper oss att lägger plattor :-) Ska bli spännande :-) Åh dte kommer bli så fint :-)

Nu måste jag skynda mig :-)

Ha det bra!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0