Födelsedagar hela helgen :-)

Denna vecka blir det mycket och jag jobbar i helgen så den kommer nog att gå fort :-) Jag och Jesper är lediga på torsdag och då kommer nog min morfar och då ska vi se om vi kan lägga plattor här på altanen :-) Måste ringa han idag. Sen jobbar jag på fredag och lördag och på lördag så blir det kalas hos mina små kusiner som fyller 5 och 10 år :-) Jesper jobbar förmiddag och natt på lördag så jag tror jag stannar efter jobbet i traryd för kalaset börjar vid fem och sen tror jag att jag sover där till söndag för då fyller Ida 18 år och då ska vi fira henne :-) Jesper ska jobba eftermiddag på söndag så hela förmiddagen sover han.


Ska ta och ringa morfar nu och se om han kan komma hit på torsdag och hjälpa oss. :-)

Ha en bra måndag!!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0