Det bara blåser och blåser..

Vaknade vid halv tio idag så jag smög upp så tyst som möjligt för att inte väcka Jesper. Han kom hem kvart över sex imorse så han får sova en stund till :-) Har gjort i ordning mig och ätit frukost, musli med fil :-) Gott. Har mest suttit här vid datorn sen. Fick ett meddelande av Emma vid elva. Dom satt på bussen på väg till hotellet i Turkiet. Dom har 25 grader och sol!! :-) Jag är sååå avundsjuk! Men snart är vi också på väg! :-) Vi har pratat om att åka till Canarieöarna på vår semester :-) Vi brukar hyra en stuga i Halmstad en vecka på sommaren men det blev inte så i år så nu funderar vi på att åka iväg vecka 32 :-) Hoppas, hoppas, hoppas :-)

Idag händer inte så jättemycket. Jesper börjar jobbar vid två och komemr hem vid kvart över nio ikväll. Jag ska färga min utväxt idag hade jag tänkt. Men jag behöver en pensel så jag ska ringa maria och fråga om hon har någon sådan. Fick bra tips hos frisören om hur man färgar bara utväxten så att det ska bli jämt :-) Sen ska jag vika ihop all tvätt, det har blivit en jättehög igen. Konstigt.. Ska gå en lång runda med men det bara blåser en massa här. Känns som att det stormar. Det bara knakar i hela huset ..  Och snart kommer regnet igen. Jag vaknade inatt av att det regnade jättemycket. Det hörs så väl på altantaket.

Hoppas ni har en bra dag!

KRAMAR ♥


Kommentarer
Postat av: emma

Bara ak med er!

2009-05-10 @ 15:47:20
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0