Tigersmoothie

Idag har jag väl varit sådär duktig :-) Haha, har inte riktigt gjort allt jag egentligen skulle... men men. Har i alla fall varit på klädhörnan och bytt tröjan till pappa, tur att dom fanns kvar :-) Var en runda hos emma och åt lite fukost :-) Åh de va så gott :-) Te och goda mackor. Hon har piffat och gjort om i hela lägenheten :-) Det blev så fint!! Sen läste jag i en tidning om en jättegod smoothie så jag ar bara tvungen att göra den :-)


Tigersmoothie


1 apelsin
1/2 lime
 1 medelstor papaya
1 passionsfrukt

Pressa apelsin och lime. Dela papayan och kärna ur den. Lägg fruktköttet i mixerrn tillsammans med innehållet från passionsfrukten. Tillsätt citrusjuicen, några isbitar och mixa.

Den blev jättegod! :-)

Snart ska jag hämta Jesper från jobbet, sen är det dags för yoga.

Vi hörs lite senare

kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0