Tacos och mys

Kom hem fån jobbet vid sex idag. Jesper kom precis samtidigt, han har varit ledig och hållt på med sin bil :-) Så när vi kom in började jesper direkt med tacosen och jag bytte om och grejade lite :-) Så nu sitter vi med mjukiskläder på i soffan och bara myser :-) Jag ska koka lite te till mig och hämta en varsin brownies till oss :-) Gott. Jag bakade nya till jesper igår. Jag sa att jag hade en överraskning till honom när han kom hem, och han blev jätteglad för han tycker dom är såå goda :-)

Jag planterade mina påskliljor igår med och det känns verkligen som vår nu :-) Så härligt. Det är jobb hela helgen så det är lite synd att man måste sitta inne i detta fina vädret, men men.

Vi är rätt trötta här ikväll efter jobb och slit så jag tror vi säger godnatt redan nu för jag tror inte jag kommer orka skriva mer ikväll :-) haha

Hoppas ni har en skön och mysig fredagskväll!

KRAMAR från oss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas att ni haft en mysig kväll. : - ) Vi ska gå ut & tvätta bilen nu, typ fjärde ggr denna veckan ; ) Kramisa

2009-03-21 @ 11:29:41
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0