Snön är borta!

Japp nu har snön regnat bort, hoppas våren kommer nu :-) Jesper åkte iväg och lanade med några kompisar igår så jag gjorde egen pizza här hemma (bilder kommer sen), den blev rätt god faktiskt :-) Sen badade jag fötterna och målade naglarna röda :-) Det var så skönt att stoppa ner fötterna i varmt vatten :-) Emma och Jens kom förbi en runda och vi mumsade på mina brownies som jag bakat innan på dagen med lite hallon och blåbär till :-) mmm vad gott det var :-) Precis innan dom kom så gick det en säkring här, i vardagsrummet och i sovrummet, jag lovar jag har aldrig blivit så rädd i hela mitt liv. Jag nästan skrek! haha. Det bara small till och sen blev det mörkt. Tur att jag hade ljus tända annars hade jag inte vågat röra mig ur fläcken. Men 2 minuter senare ringde det på dörren och då visade Jens mig hur man fick igång det igen :-) Så typiskt med när man är hemma själv! Fy vad rädd jag blev. Jag var helt svettig efteråt :-) hah.

Vi sov ändå till tio idag :-) Så just nu är jesper nere och hämtar hem datorn och lite grejer, han orkade inte ta hem det igår. Jag har myskläder på mig och precis ätit lite frukost :-) Ikväll ska vi nog ner till emma o jens och umgås lite :-) Ska bli kul. Måste hitta något att ha på mig med :-) haha

Jaja hoppas ni har en bra lördag!!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0