Måndagar är bra!

Hur mår ni idag?

Idag tycker jag att det är en bra dag! Jag brukar ju tycka att måndagar är jobbiga men idag känns det bra. Jag har varit iväg en stund och pratat av mig, om allt möjligt. Jag måste ändra mitt tankesätt. Så från och med idag är måndagar bra! För att då får jag åka iväg och träffa min familj och umgås med dom och jag får sakna jesper och då kommer det att bli så kul att få träffa honom på onsdag igen :-)

Jag ska börja göra mer saker som jag gillaroch tycker är roligt. Träffa Emma mer, så vad sägs som en dagkväll i halmstad med fika, shopping eller bara bio och pizza efteråt och bara sitta och prata en massa? :-) Jag måste tillåta mig att göra sånt som jag tycker är kul. Jag kan visst åka iväg en dag på helgen och umgås med kompisar. Men a har tyckt det känts jobbigt innan som att jag missar en dag med jesper då. Men det gör jag ju ine egentligen. Man måste komma bort från varandra lite, man kan inte vara tillsammans hela tiden. Men jag har tyckt att det  varit jobbigt att åka ifrån innan.

Har även en "Jag är bra-bok" som jag skriver ner tre (eller fler) bra saker om mig själv efter att dagen gått. Första rubrike är "Mindre bra", andra "Bra", trejde "Tack" där jag skriver om det jag är tacksam över och fjärde "Jag behöver/Hjälp" där jag skriver om det jag behöver jobba med, med mig själv. Jag måste börja koncentrera mig på det som är positivt istälet för det negativa. Och tänka att jag har det väldigt bra egentligen och börja slappna av lite.

Nu tittr jag bara lite på teve. Ska äta lite middag om en stund. Det blev över av potatisgratängen och kycklinggrytan igår :-) Det var så gott! :-) Nähä nu ska jag plocka i lite grejer här hemma.

Hoppas ni har en bra måndag!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart jag hänger med! Hoppas du haft en bra måndag nu : ) Kramar.sov gott!

2009-03-16 @ 22:03:20
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0