Grattis på födelsedagen pappa

Japp, idag fyller pappa år :-) Vi köpte en långärmad tröja till honom men den var lite för liten så det blir till och byta den, hoppas bara att det finns kvar :-). Igår slutade jag vid två. När jag kom hem ville Ida åka till Ikea och det kunde jag ju inte säga nej till :-) Så vi körde dit vid fyra tiden. Dom håller på att bygga om så det var lite knasigt där men det gick ändå. Ida hittade fint överkast till sin säng och fina blommiga kuddar att ha ovanpå :-) Jag själv hittade vinställ som vi letat efter så länge :-) och lådor som man lågger i byrån som man delar av med, jättesmart :-)



Detta hittade jag på ikea :-)

Just nu regnar det ute, tråkigt. Jag vill ha vår och massor med sool!! :-)

Hoppas ni har en bra dag!

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0