Det bara grävs och grävs här utanför

Åh det är härligt väder idag med, skönt :-) Va ute och gick en runda efter frukosten men det lite kallt så jag fick gå fort :-) Har bara pysslat med det vanliga här hemma sen, det vill säga städning :-) haha tråkigt men det måste göras, men det känns skönt sen när det blivit så fint :-)

Det grävs fortfarande här ute. Dom har grävt upp på gräsmattorna med, fast det gjorde dom igår hos oss, tur att vi jobbade då för annars hade det inte gått att va här, det dånar ju så mycket. Vi har alltid haft en gång mellan häcken som vi gått igenom innan men nu är den borta för dom har dragit upp häcken och satt ner den igen finare :-) Så det var bara bra :-) Det var ett rätt stort hål där innan. haha.

Emma ringde innan :-) Vi tjattrade i  nästan en timme, haha. Det är alltid så kul att prata med emma, vi pratar vekligen om allt och inget :-) Det är tur att jag har dig emma!! :-)

Tror jag ska ta på mig och sätta mig ute i solen och läsa lite, nu när de äntligen är framme :-)

Hoppas ni har en bra dag!!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0