Usch vilket väder!

Godmorgon

Är uppe och har gjort mig iordning nu och ska strax köra till torup för att klippa mitt hår. Jesper jobbade till nio igår så när jag kom hem vid sju åkte myskläderna på och jag gjorde goda mackor med the och tände alla ljus i vardagsrummet :-) Tittade på "halv åtta hemma hos mig" och "det stora byggslaget"  Bra program båda två :-) Åt lite vindruvor och bläddrade i nya Allt i hemmet :-) Hade nästan hunnit somna när Jesper kom hem vid kvart över nio :-) så trött jag var.

Idag blir det en sväng till Ullared efter att jag klippt mig sen fick jag hem träbänken igår av mamma och pappa så jag ska betsa den idag hade jag tänkt. Jag såg igår på altanen att grannens katter går här inne :-( Man ser svarta tassavtryck på den vita filten jag har i soffan där ute :-( Så tråkigt tycker jag. Innan vi la plattorna där så hade vi ett litet land i hörnet och katterna var ofta där och rörde runt i jorden och sket och pissade där :-(  jaja..

Nu ska jag skynda mig lite och sen köra

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hoppas håret blev bra :)

2009-06-19 @ 21:25:03
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0