Tuff men rolig vecka

Nu har jag plockat och gjort iordning här hemma och packat ner lite grejer som jag ska ha med till Traryd. Ida skulle låna shorts och ett halsband och jag har också med kläder för imorgon har Emma sin bal :-) Hon ringde hit innan och var ledsen för hon har fått något utslag på armarna :-/ Hon skulle till doktorn i eftermiddag och se om dom vet vad det är för något. Hon skulle åka inom och se om det finns någon sjal och handskar att låna till i morgon. Så typiskt att något sådant skulle hända just nu. Hoppas att utslagen lägger sig lite till imorgon.

Balen är vid fem imorgon så jag slutar vid fyra istället så jag hinner se dom :-) Kameran är redan nerpackad :-) Kommer själv ihåg hur roligt vi hade när vi gick på vår bal så det ska bli kul och se hur finkläda alla är :-) Hoppas det inte regnar bara.

Jobbar nu tre dagar i rad sen är jag ledig på torsdag och då tar Emma studenten :-) Ska bli så kul! :-) Jesper är också ledig på torsdag sen jobbar vi båda till helgen. Så det blir en lång vecka med jobb men också massa roligt som balen och studenten :-)

 
Det är fyra år sedan jag och jesper gick på bal och tog studenten, men det känns som igår :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0