Städat och möblerat på altanen

Jag berättade ju att jag fått hem bänken från mamma och pappa, så torsdags betsade jag den :-) Så här fint blev det. Jag satt på altanen och betsade och hade två stora soppåsar under och hält upp lite färg i en plastlåda och blandat med vatten och då kom det en jättevind och blåste upp soppåsarna så att lite av färgen rann ut på plattorna. Jag skrek på Jesper och han kom fort som attan och hämtade högtryckstvätten medans jag bar bort bänken och grejerna så att han kunde spola bort färgen. Det blev bara lite litre färg kvar men det syns nästan inte nu och tur är det. Haha. S det kan gå. Tur att inte all färg rann ut, jag hann precis ta tag i lådan i sista sekund. Sen efter satt jag ute i gräset och målade istället. Det skulle jag gjort från första början egentlien. jaja..





Det blev lite mörkare än möblerna men jag tycker inte att det gör något


Ny duk från Gekås med :-)




Och en lykta fick följa med hem :-)

Vi var ue och gick en runda innan och gick förbi Jespers föräldrar och tog två pioner :-) En stor mörkrosa som ligger i mitt löv på framsidan och en ljusrosa i en vas här inne :-) Vi hann precis hem för sen kom det ett jätteös och nu regnar det massor här. Skönt med innedag framför teven då :-)



Kommentarer
Postat av: Emma

Hallo! Allt är fint,drock väldigt trött. Ligger just nu i sängen. Tänkte ta igen mej lite,har ont i ryggen :( Tråkigt!

Men är ju ledig imorgon!: - )

Ni har verkligein fått de jättefint på altanen! : - )

Nu ska jag vila mej lit så jag är pigg ikväll! Kramars!

2009-06-22 @ 13:38:13
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0