Oj vad det blåser

Nu är vi vakna här. Jesper mår inte så bra. Han har inte sovit så mycket inatt. Han har ont i halsen och fått lite feber :-( Är väl jag som har smittat honom.

Igår var det en slappedag. Vi åt tacos-rester till middag, haha. Det är så tråkig att laga mat när man är halvsjuk. Var ute i solen men fy vad det blåste, var nästan lite kallt. Vi hyrde Beck - hämnden igår och köpte hem gott bröd och massa pålägg som vi mumsade på igår :-) Jag tog lite hostmedicin igår innan jag la mig så inatt har jag sovit väldigt bra faktiskt utan att ha hostat något men nu när jag vaknade har jag blivit jätthes, kan det vara hostmedicinen som gör det? Konstigt.

Köpte massa gott till lördag med som vi ska mumsa på när tjejerna kommer :-) Ska bli så kul att träffa alla igen :-) Maria ringde igårkväll och pratade :-) Hon var lite osäker på vägen hit men hon har gps så det ska inte bi några problem :-) Dom kommer redan vid halv fem imorgon så jag bjuda på snittar med lax/gräslök och skinka/vitlök :-) Gott och enkelt

Detta behöver du:
Gravad lax och skinka
Färskost med olika smaker
Tunnbröd
Tandpetare

Nu ska vi äta frukost och sen sätta oss ute i blåsten. Jesper får va lite i skuggan idag om han har feber.


Kommentarer
Postat av: Emma

De blåser ute som bara den! Men perfekt väder att springa i ; - )

Vi önskar er en härlig helg,och hoppas att du får de trevligt med girlisarna! ; - )



KRAMAR!

2009-06-26 @ 17:37:19
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0