Kort jobbvecka

Jag hade så svårt att somna igår. Jag har ju haft ont i halsen sen i lördags eftermiddag så det var nog det som spökade. Har vaknat flera gånger i natt så när klockan ringde vid halv nio så var jag rätt trött :-/ Jesper gick upp samtidigt och vi åt lite frukost och vid nio åkte han iväg för att behandla en bil. Jag hoppade in i duschen och har gjort mig iordning så jag känner mig lite piggare nu. Halsen gör fortfarande ont och börjar bli lite täppt i näsan :-( Tur att man har en kort jobbvecka så att jag har tid att vila upp mig sen. Måste vara pigg till på lördag för då blir det tjejkväll här hemma hos oss.  Det ska bli så himla roligt att träffa tjejerna från skolan :-) Det var ett bra tag sen nu så det ska bli riktigt kul. Det ska ju bli fint väder denna vecka och jag hoppas att det håller i sig till på lördag för jag hade tänkt att vi skulle grilla och sitta ute på altanen hela kvällen :-) Åh vad jag längtar! :-)

Igår satt vi nästan bara framför teven hela dagen, men det är skönt att inte göra något alls nångång :-) Vi gjorde räkgryta till kvällsmat med vitlöksbröd till :-) Så gott och hungriga var vi med :-) haha.  Vi tittade på Hannibal på fyran och den var faktiskt bra men lite läskig.

Jesper jobbar onsdag och torsdag så jag tänkte att jag skulle ligga ute och sola hela torsdagen medan han sover :-) Hoppas på att det är fint väder då :-) Vi låg och pratade massa om resan till bahia feliz igår :-) Guud vad vi längtar. Det är bar 6 veckor kvar men det känns som en evighet. haha. Vi kollade hur vädret är där nere och det är strålande sol och 24 grader varmt :-) Kan inte bli bättre ju :-)

Ska packa min väska och göra iordning här hemma sen är det räkgryta som gäller. Ska ringa Jesper och höra om han vill äta samtidigt som mig :-)

Ha en fin måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0