Jesper är ledig. Måndagslyx

Hej

Jag har ju jobbat hela helgen så har inte uppdaterat så mycket, men igår var jag hemma vid tre och då åt vi lasagne som Jesper lagat :-) Gott. Sen satt vi i soffan en stund och jag höll nästan på att somna så trött jag var så vi körde ner och handlade lite gott till kvällen. Vi hyrde Benjamin Buttons otroliga liv med Brad Pitt :-) Den var jättebra :-) Och vi mumsade på jordgubbar, vattenmelon, kex och ostar :-) Gott. Filmen var två timmar och 40 minuter lång så jag somnade nästan direkt efter :-) haha. Usch vad trött jag var igår. Men idag är jag pigg. Jesper är ledig idag och jag sov till halv nio :-) Så nu när jag gjort mig iordning så har Jesper klippt gräset och nu sitter vi här i soffan och tittar på teve.

Det är en kort jobbvecka för båda oss denna gång. Jag jobbar nu fram till onsdag och Jesper jobbar tisdag och onsdag, sen har vi helg igen :-) Det går fort. På torsdag ska jag klippa mig vid tio, sen blir det en säng till Ullared. :-) På midsommar vet jag inte hur det blir ännu. Eftersom vi båda har haft mycket jobb och firat student så har vi inte riktigt hunnit tänka på det. Men vi får se :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej igen!

De blir nog hemmamys för våran del på Midsommar. Jag jobbar hela helgen sen. : - )

Kramis

2009-06-15 @ 13:59:02
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0