Igår var det mys hela dagen

Igår vakande vi vid elva och då la vi oss i soffan för Jesper skulle se på formel 1, men efter en stund somnade jag om och vaknade inte förräns ett!! Hahaha. Helt sjukt att jag sovit så länge. Jag blev lite chockad när jag kollade på klockan så det vara bara till att hoppa upp och klä på sig :-) i körde ner och handlade massa gott till kvällen och hyrde Pride and Glory med Edward Norton och Colin Farrell. Den var riktigt bra!

Vi hade skagentoast som förrätt och sen åt vi grillad kycklingfilé med pastasallad :-) Jag bakade en tårta innan på dagen som fick bli efterrätt :-)



Jättegod blev den! Enkel att göra med. Kan skriva ner recepten här sedan om det är någon som vill det :-)

Som sagt, igår var det en slappedag här hos oss och senare på eftermiddagen börjde jag få ont i halsen och i natt har jag inte sovit så mycket för det har gjort ont så idag blir det massa the med honung och jag hoppas på att jag inte ska bli förklyd också.

I torsdagskväll kom Jens upp en runda och undrade om vi ville äta lite mat hos dom så vi körde och handlade lite gott och sedan så grillade vi hos Emma och Jens :-) Emma hade gjort massa god mat och t.o.m gjort egen glass till efterrätt :-) Vi satt och pratade massor och vi gjorde midsommarkransar på altanen och drack gott the :-) En Underbar kväll med fina vänner! :-) Emma rotade fram en hög med bra böcker också som jag fick lånat så jag ska krypa upp i soffan med en kopp the och läsa massa idag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0