Bytt gardiner i vardagsrummet :-)

Ja, jag fick för mig att byta gardiner här också :-) haha. Har haft de andra ett tag nu och ville ha lite ljusare så jag hittade dessa i skåpet :-) Passade bra här tycker jag :-)




Det är rätt skönt att ha städat så jag slipper det imorgon. Tänkte jag skulle hinna sola en stund på förmiddagen :-) Jag har inte jättemycket att förbereda med maten utan det är enkla grejer jag tänkt mig. Det blir spett och det är ju inte mycket att förbereda utan det går snabbt när man väl börjar och efterrätten gjorde jag idag så den ligger i frysen :-)

Nähä nu blir det snart sängen om jag ska orka upp imorogon :-)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Dom var fina!

Håller med dig att

dom passade bra där.

2009-06-28 @ 12:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0