Snart dags för Göteborg!

Halloj! :-)

Vi har gjort oss iordning här nu och strax bär det av till Göteborg. Vi ska först hämta upp Emma från Jobbet bara :-) Idag har jag leggings och svart linne med ett vitt stort linne från Gina över med svart text på och igår slängde jag in linnet i tvätten för det var en liten fläck på och nu idag såg jag att texten inte är svart längre utan lite grådassig :-( Tråkigt för det var så fint innan. Men jag tror itne det är någon som lägger märke till det ändå, men jag ser ju det. hehe.

Lite mulet och kvavt idag med och jag hoppas verkligen inte det blir regn och åska. Jag kommer ihåg när jag gick oå gymnasiet och vi åkte upp alla treor till Liseberg och sen på kvällen blev det ett jävla regnoväder med åska. Helt sjukt vad det regnade mycket då. Jesper körde hem sen på kvällen och hans växellåda gick sönder och det var inte kul med massa regn samtidigt. Haha. Vilka minnen :-)

I tisdags slutade jag redan vid fem och skulle köra hem till Hylte men jag kom inte så långt för redan halv fem så började det åska jättemycket och när jag hade kört en bit var jag tvungen att stanna intill vägkanten för det regande så mycket och jag såg ingenting! Det var jätteläskigt för man hade ingen aning om vart man var på vägen :-/ Så jag vände och körde hem till mamma och pappa istället. Tänkte att det skulle dra över snart men det åskade länge. Gillar inte åska så jag stannade över natten. Det slog ner på Algot Timber bakom oss och jäkla vilken knall det var. Sen kom brandbilarna. Det åskade lite igår med och fy vad kvavt och äckligt varmt det var. Men det är inte lika kvavt idag. Hoppas på fint väder i Göteborg. :-)

Nu ska vi gå ner till Emma och Jens :-)

Ha en fin dag alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0